sobota, 20 lutego 2016

Liebster Award

 Ohayo, Kochani!
 To nie rozdział, a nominacja od Will do Liebster Award. Zostałam mile zaskoczona. ^^ Nie spodziewałam się, że ten łańcuszek dotrze aż do mnie!
 Hao: Cuda się zdarzają, mała.
 Wiesz co, Asakura? Idź się pogodzić z bratem, a nie się wtrącasz. Mniejsza... ^^ Rozdział będzie. Jutro, bo dziś mnie nie będzie od 16 w domu, a muszę przepisać jeszcze z zeszytu. :) Po rozdział zapraszam jutro. ^^

Jeszcze garść informacji: Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w zamian za dobrze „wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz inne blogi (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10 pytań.

A tymczasem odpowiem na pytania od Will. :D
1. Kto jest twoim ulubionym książkowym/filmowym/serialowym etc. czarnym charakterem?
Ogólnie to ja lubię te wszystkie Saurony, Voldemorty i inne. :D Ale ulubionym? Mam wybrać? Hm... Daj mi chwilę...
*10 min później*
Jakby nie było w anime z Haośka zrobili czarny charakter, co nie? Także już wybrane. ^^"

2. Ostatnio przeczytana przez ciebie książka?
Legenda: Rebeliant autorstwa Marie Lu. A o tu jest recenzja: Zakurzone zapiski 

3. Najlepszy film jaki kiedykolwiek oglądałeś/aś? Dlaczego ci się podobał?
A moment to remember. <3 Ten koreański melodramat tak mnie wzruszył... Na żadnym filmie tak się nie poryczałam...
Hao: Uwzględnij jeszcze fakt, że ty nie gustujesz w tego typu filmach.
A, Władca Ognia ma rację. ^^ Ogólnie to nie oglądam zbyt wielu filmów, a melodramatów to prawie wcale. Mogłabym na palcach jednej ręki wyliczyć. XD

4. Oglądałeś/aś Hetalię? Jeśli tak, to powiedz jaka jest twoja ulubiona postać i ulubiony paring (tylko szczerze, ja wszystko widzę =.=). A jeśli nie oglądałeś/aś, to co ty tu jeszcze robisz? Jazda na kreskoweczki.pl. =.=
Oglądałam, ale nie skończyłam. I nie wiem, czy w najbliższym czasie będę miała okazję dokończyć. (Matura się zbliża... T^T) Aczkolwiek lubię Prusy. ;3 Ulubionego paringu nie mam.

5. Z czego najczęściej korzystasz na internecie? (np. Facebook, ask, itp.)
Zawsze mam włączone trzy zakładki. Oto one: Facebook, Gmail/Blogger, YT. Okazjonalnie wpadnie jeszcze Tumblr lub alltube.tv jak nadrabiam serial. ^^"

6. Ulubiony kanał na YouTube'ie?
IsAmUxPOMPA xD Nie pytajcie dlaczego oglądam filmiki z grami. To zbyt trudne do wytłumaczenia. :D

7. Co sądzisz o serialach typu Trudne Sprawy, Szkoła itd.? Denerwują cię czy może wręcz przeciwnie?
Bawią mnie. W większości są one mega zabawne. Aczkolwiek nie oglądam zbyt często.

8. Czy masz jakąś złotą myśl, którą kierujesz się w życiu? Jaką?
Mam trzy. Mogą być trzy? *.*
Hao: No dawaj trzy i się nie pytaj. -,-
"Nie ma sensu przejmować się czymś, na co nie ma się wpływu." ~ Yoh Asakura
"Nie ma na świecie absolutnie nikogo, kto mógłby Ci powiedzieć, że nie możesz czegoś zrobić. Jesteś jedyną osobą, która może postawić sobie limit." ~ Andy Biersack
"Stawaj w obronie tego co wierzysz, nawet jeśli to oznacza samotność..." ~Andy Biersack

9. Jaką cechę cenisz u innych, a jaką gardzisz?
Cenię w innych szczerość. Nie lubię owijania w bawełnę.
Nienawidzę dwulicowych osób. W jednej chwili obrabiają mi cztery litery, a za chwilę mam wrażenie, że mi do niech wejdą...

10. Jaki jest twój ulubiony zespół muzyczny? I dlaczego to BIGBANG? 
Black Veil Brides <3 Słucham ich od... chyba 2012 roku. ^^"

Nominuję:
Kyatto Catt: http://granicesmierci.blogspot.com/
Hao-san:  http://asakurahistory.blog.pl/
Nevada-chan: http://przeznaczenie-szamana.blogspot.com/
Kashia: http://shaman-king-kashia.blogspot.com/

Hao: Co tak mało?
Bo... Nie ma ograniczenia, ile blogów powinnam nominować. Poza tym spieszy się nam, prawda?
Hao: Dobra.

A teraz pytania:
1. Jaka jest Twoja ulubiona postać z anime/mangi?
2. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
3. Masz jakieś hobby? Jeśli tak, to jakie?
4. Jaki jest Twój ulubiony paring z Shaman King (kanoniczny lub niekanoniczny)?
5. Co Cię skłoniło do założenia bloga? I dlaczego właśnie o takiej tematyce?
6. Z jakiego gatunku najchętniej oglądasz filmy?
7. Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak, to jakie?
8. Kto jest Twoim ulubionym aktorem i dlaczego?
9. Masz ulubione anime, względnie ulubioną mangę? Podaj tytuł.
10. Jakie języki obce umiesz? A jakich chciałbyś/chciałabyś się jeszcze nauczyć?


 Dobra, ja idę powiadamiać nominowanych. A spieszy mi się trochę, więc nie przedłużam. ^^
 Zgodnie z obietnicą - rozdział jutro. :)
 Także tego... do jutra. :3

1 komentarz:

  1. Heh, nie przejmuj się, ja też oglądam gameplay'e na YouTubie xD W zasadzie to oglądam głównie gameplay'ie. I okazjonalnie crack'i >.> I przyznaję ci rację, to jest zbyt trudne do wytłumaczenia XD

    OdpowiedzUsuń